Annonser från BloggPartner

Kålmårdscirkus

Mer bilder på den där förbaskade marmorn. Jo, den heter förbaskade just nu, för varje gång jag ser den så ser jag något mer som måste förbättras. Den är inte klar än. Carraran ska finjusteras och Kålmården ser ut som en hel jäkla färgcirkus. Visst, det är en färgstark marmor, men inte riktigt sådär.

Det blir nog nästa veckas jobb. Imorgon ska jag komma ihåg att ta med kameran och fota processen med en bit ek som jag håller på med. Samt fota min första färdiglackade pannå. Det är så underbart att rulla ihop ett färdigt arbete så ni anar inte =)


All kålmårdsmarmor - första laseringen - är klar!


Detaljbild.

Besvärjelser

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner