Annonser från BloggPartner

Vala är som en apa, en bebisapa. Allra hel...

foto0091 (MMS)

Vala är som en apa, en bebisapa. Allra helst vill hon ligga riktigt nära, borra in nosen i halsgropen på en och snörvla ordentligt. Helst ska hon ligga som en kloss mot en mitt i en jättekram. Där kan hon ligga föralltid. Får hon inte sin dagliga dos av kramar, då sitter hon och blänger och är skitsur. Tills hon får sin kram. Då är hon nöjd igen, för ett tag...


Besvärjelser
Mäster: Minna Nilsson

Jag och Jäger kom ganska snabbt fram till att jag är en Vala. Vi brukar dock kalla det "ninjasnarka".

2010-06-02 @ 00:39:14
Knacka på: http://minna.synvinklar.se/blogg
Mäster: Sara

Jo jag vet att vi har inskrivit den 14 men det ändrade vi gånge före i måndags, eftersom hon skulle behöva sluta tidigare eller vad det nu var, så vi la det den 9/6 istället för den 14/6 :)

2010-06-02 @ 06:52:25
Knacka på: http://danielsfru.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner