Annonser från BloggPartner

Jag har ingen dator just nu, men jag måste...

foto0137 (MMS)

Jag har ingen dator just nu, men jag måste bara berätta om våran jättebraiga dag. Han vaknade och började skrika vid sju, kl nio var han på bättre humör och astrid satt barnvakt medans jag duschade. Passade på att lägga ansiktsmask och ha det riktigt som ett spa. Sen har han varit nöjd och snäll från till kvart i sex då vi gick hem från Sara. Då vrålade han hela vägen hem. Efter att han fått mat var han nöjd igen. Jag har till och med hunnit laga middag. Så medans jag åter ligger lilleman i sängen och flinar. Fler sådana här dagar tack :)


Besvärjelser

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner