Annonser från BloggPartner

Dåtid - Nutid

För 5 år sedan....: Var jag 15 och gick sista terminen i nian. Livet var kaos efter mormors bortgång och allting strulade till tusen innan slutbetygen och gymnasiet.

För 3 år sedan....: Gick jag vårterminen i häst och livet såg ut att klarna upp lite. Jag mitt uppe i hästköpartankar och hade fått lägenhet och allting var solsken.

För 1 år sedan....: Hade allt skitit sig igen men var på väg att redas ut...

För 3 månader sedan....: Var jag forfarande brun efter Thailand och livet var en bergochdal-bana.

Igår....: Tränade vi freestyle som as och hade jätteroligt

Idag....: hade ve freestyleuppvisning i spöregn och allting gick jättefel och vi hade jättekul

Imorgon....: Blir det tre-lektionersdag på skolan. Och en massa pluggande.

Om 1 år....: Hoppas jag att en del saker har rett ut sig. Förhoppningsvis har jag fått en diagnos, ett jobb och en lägenhet. Kanske har jag till och med skaffat en till hund...

Besvärjelser

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner