Annonser från BloggPartner

Balträning

Haha! Så fruktansvärt komiskt det var!
Kim blev en hoppande tjej och Micka planerar att stjäla honom till balen...
Själv åkte jag i backen och skrattade så mycket att jag hade andningssvårigheter.
Och självklart leddes balträningen av Grans egen Kaptain Jack Sparrow: Tobbe!

Shit pommes alltså, det kommer garanterat bli spännande att se hur det ser ut på dansgolvet på balen...
Speciellt med tanke på att dansgolvet är väääldigt litet.

Besvärjelser
Mäster: Astrid

Det skulle jag vilja se!!

2008-05-27 @ 21:27:48
Knacka på: http://astridno4.blogg.se
Mäster: Michaela

Emma, jag tror du kan vara lugn. Du får behålla han till balen.. Bara jag får tjuvkika lite ;)

2008-05-27 @ 22:45:41
Mäster: Sarow

Sorry giiirls, han är min! ;D

2008-05-30 @ 00:33:17

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner