Annonser från BloggPartner

Jag och Meija

Bild på mig och Meija på trappen till huvudbyggnaden...
Ser lite blek ut eftersom att jag spenderade morgonen med att lagga upp bilder på bloggen istället för att sminka mig...

Jag och Baby
Söt bild © Nina Haraldsson

bloop
Både jag och Meija ser lite lustiga ut... © Nina Haraldsson

Besvärjelser
Mäster: Thomas

Härligt somriga bilder! :)

Ni ser söta ut båda två ;)

2008-04-18 @ 20:20:51
Mäster: Astrid

Jag tycker att du borde låna ut kameran till Nina oftare, hon är ju duktig. I nästan samma klass som du ;P....
Jag menar alltså att det är skitsnygga bilder!

2008-04-19 @ 14:38:53
Knacka på: http://endrom.blogg.se
Mäster: Frida L

snygga bilder ;) men du kan ju höra av dig nåndag då du är i arvidsjaur! ;) kram..

2008-04-21 @ 06:54:37
Mäster: Miss Grimm Herself

Astrid: Jo, när jag har fixat inställningarna och omgivningarna ja ;P

2008-08-14 @ 14:56:30
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner