Annonser från BloggPartner

Jag är en sengångare...

Som många hundägare vet så har hundar en förmåga att göra sina behov på de mest olämpliga platser...
Så även min lilla 'ängel'.
Efter att ha lämnat en söt liten hög mitt på en snöplätt så stack hon iväg och fortsatte leka.
Jag försöker muta Nina att gå och plocka up det efter som att det är ca 40 cm djup snö och jag tvivlar på att skaren håller...
Men inte gjorde Nina det inte, så hon är på rea just nu, någon som bjuder 300 kr?
Det var bara att knyta mina små tygskor och hoppas på det bästa.
Förvånar det någon att jag inte hade speciellt tur?
För att undvika att kracha genom skaren mer än nödvändigt så körde jag på en lite annorlunda gångstil som minskar trycket lite grann. Det gick....
Ända tills Nina såg mig och började tokflabba.
Någonstans mellan skrattattackerna så lyckades hon klämma fram "Sid" och "Ice Age".
Jag tror hon menade att jag gick som Sid, men förhoppningsvis hallucinerade jag.

Innan jag hade lyckats ta mig tillbaka till fast mark och innan Nina hade börjat andas så var vi båda lätt medtagna.
Jag kan säga säkert att skiter min hund mitt i snön igen så får det fan vara kvar!

Besvärjelser

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner