Annonser från BloggPartner

Snart färdig

Läskigt.
Har gjort bort alla rester nu.

Återstår bara två uppgifter och ett enormt kursprov och sen är allt färdigt.
Skolan är färdig.

Sen bär det tillbaka till Arvidsjaur.
Vad ska jag göra där?
Alla kompisar har flyttat därifrån, de få som finns kvar kommer att jobba. Varför ska inte jag också kunna jobba? Varför ska det vara så krångligt allting?
Varför kan jag inte bara stanna kvar på Grans?

Varför ska man måsta lära sig hur det känns
När broarna till tryggheten bränns?


Besvärjelser
Mäster: Henny

Jag kommer inte jobba ;)

2008-05-22 @ 17:37:06
Mäster: Miss Grimm Herself

Nej just de ja! Vi måste hitta på nått roligt då ju!

2008-08-14 @ 15:40:39
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner