Annonser från BloggPartner

NSD den 24:e maj. Såg tidningen nu när jag...

foto0101 (MMS)

NSD den 24:e maj. Såg tidningen nu när jag håller på att städa ur skåpet på skolan. Är egentligen ett reportage om cafe Krokodil där utställningen har hängt, men en liten bild i ett hörn blev tillägnat våran pågående utställning. Tavlorna som syns är min, Jennys och Sandras. Najs att ha blivit publicerad i tidningen, jag känner hur karriären tar fart ;)


Besvärjelser
Mäster: Diana - Nybliven mamma ♥

Har just nu tema baby i min blogg med massor av tävlingar, fråga experten spalt, recensioner, rabatter mm Titta gärna in! :) / Diana

2010-06-03 @ 16:07:50
Knacka på: http://dianasblogg.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner