Annonser från BloggPartner

Tillbaka från SM

Bilderna som jag tog på återresan.

ACC-Dino
Eline med en sliten ACC-Dino, tågstationen i Borås © Emma Grimm

Lina och Alex
Två sötnosar på tåget, Lina och Alexandra © Emma Grimm

Lina Doublebase
I väntan på norrlandståget tog vi en paus med lite byggen. Här visar vi hur man INTE ska göra mitt i ett bygge ;) © Emma Grimm

Lina Toss
Cradle med Lina, den ungen borde ha fötts med vingar, hon fullkomligt älskar att flyga. © Emma Grimm

Sofie toss
Cradle med Sofie. Lite mer erfaren och lite mer fokuserad. Vi kör på låga tossar eftersom att vi är lite slitna efter helgen. © Emma Grimm

Inte fullt så snygg uppgång
Tugnt gick det när Christoffer skulle upp i sin allra första doublebase © Emma Grimm

Uppe!
Men tillslut var han uppe © Emma Grimm

Nedgång
Sen återstod bara problemet att ta sig ner. Tur att Sofia är en bra stand-in-morsa ^^ © Emma Grimm

Jag i solen
Jag tog en paus i solen med en bok innan man återvänder till vintern därhemma... © Emma Grimm

Besvärjelser
Mäster: Astrid

Blev lite inspirerad..... ;P
Fusk, jag vill oxå sitta i bara linne och inte frysa!
Men gratis iallafall!
^^

2008-05-07 @ 14:53:30
Knacka på: http://endrom.blogg.se
Mäster: malin

vi hade sjukt kul, vi måste göra om det här! :):)

2008-05-08 @ 19:50:09
Knacka på: http://malinoberg.blogg.se
Mäster: Miss Grimm Herself

Ja, nästa år!

2008-08-14 @ 16:09:53
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner