Annonser från BloggPartner

Påväg

Ligger i mellanslafen på tåget.
Jag, Anna-Maria och Hanna delar kupé med tre andra tjejer från luleå.
Det där misstaget jag gjorde med handen som fick vara lindad, glöm det. Jag har tagit personligt rekord mina vänner!
Istället för att ta en ångestdämpande när tåget hade kört en liten stund på kollade jag inte så noga och lyckades naturligtvis klunka i mig en stillnoct (sömntablett) och nu har jag varit halvgroggy större delen av resan.
Ska krypa till kojs sen, när jag har publicerat de första bilderna från resan.äpple
Rebeccas tuggor vs. mina tuggor. Vem är störst i käften? © Emma Grimm

maffia
Cheermaffian © Emma Grimm

Alla
Towards Texas! © Emma Grimm


alex
Alex goofar sig en smula © Emma Grimm

Besvärjelser

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner