Annonser från BloggPartner

Mer Lista

Nörd
( ) Jag har blivit instängd på toaletten
( ) Jag har blivit dassad
(X) Jag har glasögon
( ) Jag har byxorna över naveln
(X) Jag har blivit kallad tönt
(X) Jag har bra betyg
(X) Jag har/har haft tandställning
( ) Jag tänker inte mycket på mitt utseende
( ) Jag har mindre än 2 kompisar
(X) Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt
(X) Jag tycker att schack är roligt

Totalt: 6


Fjortis?
( ) Mitt utseende är mitt liv
( ) Jag använder brunkräm/brun utan sol året om
(X) Folk har kallat mig korkad
( ) Folk har kallat mig fjortis
( ) Jag lyssnar på remixade babyröster
(X) Jag är blond
( ) Jag tycker att jag är snygg
( ) Jag festar varje helg
( ) Jag röker
( ) Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör
( ) Jag är dålig på grammatik

Totalt: 2

Emo-kid?
( ) Jag lyssnar på emo
(X) Jag är piercad
(X) Jag har/haft svart hår
(X) Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter
( ) Jag gråter ofta
( ) Jag vet vad sXe står för
( ) Jag har snelugg
( ) Jag spelar i ett band
(X) Jag använder kajal/eyeliner
( ) Jag har blivit kallad emo

Totalt: 4

Brat?
( ) Nästan alla mina kläder är märkeskläder
( ) Jag använder/använt mycket hårgele
(X) Jag tar aldrig bussen till skolan
( ) Pappa betalar
( ) Jag åker utomlands varje år
( ) Jag spelar golf
( ) Jag har blivit kallad snobb/brat
(X) Jag har blivit kallad korkad
( ) Jag posar på mitt klassfoto
( ) Jag är solbränd året om
( ) Jag äter på resturang varje vecka

Totalt: 2


Ghetto-kid?
( ) Jag använder keps varje dag
(X) jag använder stora munktröjor .
( ) Jag har häng
( ) Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet
( ) Jag använder ord som din mamma,mannen och yo
( ) Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen
(X) Jag lyssnar på hiphop
(X) Jag har slått ner någon
( ) Jag hamnar ofta i bråk med polisen
(X) Jag hamnar ofta i bråk
( ) Jag skolkar ofta

Totalt: 4


Datanörd?
( ) Jag använder uttryck som lol, noob, rofl, ffs och omfg
( ) Jag spelar WoW (har gjort)
( ) Jag spelar något annat spel online
( ) Jag säger lol, brb och omg IRL
(X) Jag är inne på datorn varje dag
( ) Jag är i level 60 eller mer på WoW
( ) Jag vet vad roflmao betyder
( ) Jag är nästan aldrig ute
( ) Jag har mörka ringar under ögonen'
 
  Total: 1

Haha! Då vet vi! Jag är en nörd!

Besvärjelser

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner