Annonser från BloggPartner

Burning

Så här ser jag ut efter varje gång jag har plattat håret.

Skadad
Skadad © Emma Grimm

Att ha dålig motorik och kombinera det med en plattång/locktång (ni vet, en sån där rund som blir varm runt om) slutar inte så bra.
Det här brännmärket gjorde förbannat ont och jag hade god lust att slänga ut plattången genom fönstret, fast jag hade inte hunnit platta luggen, så den fick stanna kvar...
Någon som har en Emma-säker plattång till salu?

EDIT
Ser nu hur sjukt mitt öra ser ut, det har jag inte bränt med plattången, det såret har uppkommit pga. extrem klantighet i kategorin "Nickelallergiker använder billiga skitörhängen från H&M och får exem"

Besvärjelser

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner