Annonser från BloggPartner

Ingen utgång

Det blev ingen utgång igår.
Var alldeles för trött för att orka med alla drägg som hänger på krogen samt att malin blev alldeles för full.
Det slutade med att Malin slocknade i Biffens säng och pratade i sömnen medans jag, Nina, Nina och Elin satt och pratade om allt och lite till.
Riktigt mysigt.

Fast det blev en jävla fart på Malin när vi nämnde nånting om krogen. Fan om hon hade kunnat gå på en rak linje så hade hon nog satt världsrekord i 60 m (till bilen då).
Strax innan jag och Nina for hem så hade hon dock hunnit nyktra till tillräckligt för att inse att hon nog var rätt askalas ändå.

Nu softar jag och Nina vid datorerna och drar oss för att städa.
Vi ska försöka hinna förbi Calle och se klart filmen Danny the Dog också. Får väl se hur vi prioriterar...

Besvärjelser
Mäster: Erika

Tack tack! :) Hmm, jag minns inte vart vi såg det eller så. Vi ville ha ett lite ovanligt namn fast inte så att han blir mobbad för sitt namn liksom. Jag älskar sagor och allt sånt där så jag tror det var från bröderna Grimm vi fick den, sen velade vi lite hit och dit om vi skulle ha två m eller inte. Grim betyder ju dyster på engelska men det används inte så ofta tror jag och vi bor ju trots allt i Sverige. Vi valde med ett m. Vet inte varför. Det bara blev så.

2008-06-01 @ 11:50:54
Knacka på: http://theerika.blogg.se

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner