Annonser från BloggPartner

Nina crossed the line!

Nu ser man vad för mycket pluggande kan göra med två till synes helt *host* normala flickor.
Medans Nina bakar paj och jag förhör henne på genetiken så tappar någon av oss förståndet (det lilla vi har)  fullständigt.
Medans pajen gräddas i ugnen kommer Nina och sätter sig vid bordet mitt emot mig. Jag ser hur hon försöker tjuvkika på svaren och finurligt drar jag upp blocket så det enda hon ser är några anteckningar från samhällskunskapen.
Sedan bryter helvetet lös.
Konversationen löd ungefär följande:
Jag: Nu kan du sitta och tänka tillbaka på samhällskunskapen och hur kul det är.
Nina: Kul?
Jag: Ja, spännande i alla fall, nu har du ju fått se ***** finklädd också.
Nina: Åh, erkänn; du ville bara slita av *** den där skjortan!
*Jag dör fullständigt och totalt och springer någorlunda gråtandes in på rummet*
Nina: Vaddå? *** hade ju en röd tröja under, vad fan spelar det för roll?!

En viss cencsur råder eftersom att jag föredrar att faktiskt få ett betyg i dessa ämnen, vilket kan försvåras om bloggen läses av någon av mina lärare....







Påtal om skolan:
Vi fick fika av Cattis på djursjukvården, alldeles för gott. Tror det blev några bullar för mycket...

Bulle
Bulle © Emma Grimm

Meija äter bulle
Som Meija stal en smakbit av © Emma Grimm

Besvärjelser
Mäster: Anonym

hahahaha... va kul ni kan ha...
jaa... skulle **** läsa det så skulle *** bli lite srkaj... ;D
lol
du var jättefin i din outfit ;P
Hoppas att det går bra på genetikprovet imorron:D
Mate ne!
syns imorron :D

2008-04-28 @ 22:23:33
Knacka på: http://gakuhai.bilddagboken.se
Mäster: Miss Grimm Herself

Stackars våra lärare, tur dom inte har min bloggadress bara...

2008-08-14 @ 14:44:30
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner