Annonser från BloggPartner

Jävla bloggapp...

Jo, så får jag säga, för jag har försökt med allt som går för att kunna blogga från mobilen genom att använda blogg.se's app. Tror ni det funkar? Uppenbarligen inte eftersom det har varit jävligt dött här ett bra tag.
Någon som vet hur man bär sig åt? Tips mottages tacksamt.

Tills vidare delar jag med mig av två bilder från vad jag har gjort på skolan samt vetskapen om att det är fullt möjligt att få blåmärken på handflatorna.
Det är sant, jag lovar.

Bilderna är fotade med mobilen, vilket förklarar blänk och grönstick som förstör kvalitén.



Slagmetall som sedan lackats och skuggats till att se ut som en mässingkrok. Bilden är i naturlig storlek, så ni kan ju fatta vilket pill det var att få fram ljus och skugga på de allra minsta partierna.


Grisaille-målning. Alltså en målning helt i gråskala. Originalmönster av Jöns Thulin.

Besvärjelser
Mäster: sofia

appen ska funka precis som på datan i telen o du laddat ner rätt app =)

kram

2012-02-12 @ 22:59:07
Knacka på: http://dendabruden.bloggplatsen.se
Mäster: kalebass

Hittade just din blogg. Jag har tittat runt lite, och måste säga att du är mycket duktig (skicklig).

Sättet att måla kallas också för Trompe Lóeil, ett sätt att lura betraktarens öga, Som en synvilla.

Du lyckas verkligen bra! Har själv sysslat en hel del med detta i mitt måleri. Hoppas allt är bra, ser att det var ett tag sedan du "bloggade".

2012-03-11 @ 13:32:31
Knacka på: http://kalebass.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner