Annonser från BloggPartner

Mycket mobilblogg idag. Bara för att jag s...

foto0144 (MMS)

Mycket mobilblogg idag. Bara för att jag skrev sådär i förra inlägget så började han skrika. Efter en halvtimme-timme så fick han flaskan. Då åt han, kräktes och rapade och nu ligger han och sover i favoritpositionen. Jag misstänker starkt att hans kolik har med bröstmjölken att göra, för idag har han bara skrikit ca en timme efter att han har ammat. Annars har han varit hur nöjd som helst. Det som gör mig fundersam är att jag ammar på nätterna, och då äter han bara och somnar om. Inget gnäll alls.


Besvärjelser
Mäster: Malin - Mamma till Lily

Har hört att akupunktur är bra för kolik. har hjälpt många.. men själv skulle jag inte vilja sätta nålar i min bebis. Men tillslut gör man kanske vad som helst för att få stopp på skriket..



Många som har fått diagnosen kolik har ju sedan visat att dem varit mjölkprotein allergiska.. så ett tips kan ju vara att pröva ge sådan ersättning + minifom droppar - som gör att luften kommer ut (båda vägar) och dem får mindre ont i magen.



Han är så söt lilleman. You are lucky!!!!

2010-08-27 @ 22:50:38
Knacka på: http://m4ll4n.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner