Annonser från BloggPartner

Plugga Plugga Plugga

Ingen överaskning kanske, men jag ligger efter som en get i skolan och nu är det sista rycket innan slutbetygen sätts. Jag sitter och pluggar 24/7 och powernapar när det finns tid.
Bara för skojs skull så har min sömnstörning vänt om och istället för att inte kunna sova alls så sover jag numer hela tiden. Väldigt lägligt!

Här har ni i alla fall lite bilder som visar vad jag gör på nätterna:

Penna
Pennan ligger stilla för ovanlighetens skull © Emma Grimm

Plugga
Uppsats om skogens ekosystem och kretslopp, intresseklubben sprängs av överbelastning! © Emma Grimm


Plugga
Klockan på datorn visar 00:12 och jag har skrivit två sidor av nio © Emma Grimm


Besvärjelser
Mäster: ille

Snygga bilder hörru!

2008-05-17 @ 01:18:15
Knacka på: http://sorandom.org/
Mäster: Miss Grimm Herself

Tackar!

2008-08-14 @ 15:54:22
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner