Annonser från BloggPartner

Lista igen

Namn: Emma
Smeknamn: Grimm
Född: 27 sep 1988
Bor: Elevhem
Bästa vän: Astrid, alltid
Underbart: Gotland, medeltidsveckan
Jobbigt: Soc och hela jävla moderaterna
Skola: Grans Naturbruksskola 
Klass: NP 3 Hund
Trivs du i din klass o skola: Oh ja!
Favoritämnen: Idrott, Sam, Religion
Värsta ämnen: Arbetsmiljö och säkerhet
Har du msn/icq: Jo
Har du webcam: Japp
Beskriv dig själv med ett ord: Paranoid
Musiken: Blandat
Favoritfilmer: Vad som helst, bara den innhåller Vin Diesel, Liam Nielson, Jeremy Irons eller Morgan Freeman.
Dricker du: Det händer
Röker du: Nej
Snusar du: Skulle aldrig falla mig in
Favoritdricka: Sprite Zero
Sminkar du dig: När jag orkar
Vad använder du för smink: Mascara, foundation, puder 
Är du en gottegris: Jo...
Gillar du att prata i telefon: Nej  
Hårfärg: Mörkbrunt
Favoritkläder: Mjukisbyxor, Linne/t-shirt

DAGENS KLÄDSEL: Jeans, Linne, Munkjacka
DAGENS VILL HA: Försörjningsstöd
DAGENS LÅT: Brad Paisley - Wiskey Lullaby
DAGENS SAKNAD: Mormor
DAGENS DUMMASTE: Mr Slipsprydde Reinfeldt 
DAGENS SJUKA: Erica som skrattar när Nina visar sitt nya blåmärke
DAGENS ROLIGASTE: Figurant på personsök 
DAGENS FINASTE: Hela (Bullmastiff)
DAGENS HUMÖR: Arg
DAGENS MYSIGASTE: Meija

ETT BAND: Iced Earth
VEM SKA DU GIFTA DIG MED: James Hetfields röst
SENASTE FILM: Romeo och Julia (gamla versionen)
ÄR DU SERIÖS: Har väl hänt
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: Laktos 
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: Onsdag
VAD ÄR KLOCKAN: 15:32
VAD GÖR DU NÄSTA TIMME: Läxförhör
HUR TIDIGT STIGER DU UPP: Typ vid sju
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Restuppgifter 
NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL: Är aldrig full
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN: Blå/grå/gröna (skiftar)
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR: Bor i en skokartong?
FAVORITFÄRGER: Lila, rött och grönt
STAN ELLER PÅ LANDET: Landet 
HAR DU UTLÄNDSKA FÖRÄLDRAR: Delvis
GILLAR DU ATT LAGA MAT: Nej
VAD HAR DU PÅ MACKAN: Om jag äter macka så ska det vara arboga leverpastej 
KOMMER IFRÅN: Arvidsjaur
SOVER: Sällan
OM DU VORE EN FÄRG: Svart
BÄSTA PLATS PÅ JORDEN: Gotland 
PÅ MIN FRITID: Cheer, dans, träna, hund etc. 
OM SEX MÅNADER: Är det viner igen...
JAG SAMLAR PÅ: Dammråttor
MIN VÄRSTA OVANA: Svär så det osar
JAG BLIR GLAD AV: Galna saker
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ:  Regeringen

Tio första:
Första bästa kompis: Millis var det nog...
Första bil: Passaten
Första kärlek: Har aldrig varit kär "på riktigt"
Första husdjur: Lady, en grå tamråtta
Första semester utomlands: Norge var det nog, utanför EU så var det Bulgarien
Första praoplats: Ingen aning, mormors jobb på Lejonet tror jag
Första köpta skiva: Nordman tror jag
Första riktiga kärlek: Ingen
Första piercing: Öronen
Första konsert: Hammerfall i Umeå

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Vanilla sky
Sista bilfärd: Till Hemmakväll för att hyra film
Sista ringda telefonsamtal: Elin A
Sista piercingen: Örat (uppe i brosket)
Sista spelade cd: Niklas Strömstedt 
Sista kyss: Länge sen
Sista gången du grät: Pass
Sista måltiden: Skollunchen, klyftpotatis och nån gryta

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope, men jag ska gifta mig med Elin ;)
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Varit på tv: Det har nog förekommit 
Tappat förtroendet för någon: Ja 
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
Krossat någons hjärta: Ingen aning 
Busringt till någon: Jo det har väl hänt när man var liten...

Sju saker du har på dig:
1. Jeans
2.Trosor
3. BH
4. Linne
5. Ring
6. Örhängen
7. Eh... Ett täcke?

Sex saker du gjort idag:
1. Försovit mig
2. Käkat frukost 
3. Varit figurant 
4. Suttit på AU-lunchen
5. Sett film
6. Skrivit läxförhör

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1.
Meija
2. Datorn
3. Kameran
4. Diormascaran
5. Mina bruna högklackade skor

Fyra saker du vill ha:
1. En diagnos
2. En lägenhet
3. Ett jobb
4. En Pyreneisk Mastiff

Tre val:
Svart eller vit: Svart
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Chips

Två saker att göra innan du dör:
1.
Bo på Gotland
2. Ha en häst

En sak du ångrar:
1. För personligt för att skriva här...

Besvärjelser
Mäster: Astrid

Jag kom med!!!
Dito!

2008-05-14 @ 16:43:11
Knacka på: http://endrom.blogg.se
Mäster: Miss Grimm Herself

Klart du kom med pucko!

2008-08-14 @ 15:56:03
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner