Annonser från BloggPartner

Innan tåget

Mysdag hemma innan det bär av mot Älvsbyn och vidare mot Borås.
Gårdagen (eller snarare natten) blev rätt lyckad.
No matter what så blir jag alltid på bättre humör av att befinna mig på ett dansgolv samtidigt som IceCube pumpar ur högtalarna.
Blev lite sent dock. Var inte i säng föränns fem i morse. Men tacka vet jag sömnstörningar, för kl. tio gick det inte att sova längre.

Måste packa det sista nu och pussa Meija hejdå.
Kom på att jag glömt att ta ledigt för måndag förmiddag oxå, men det löser sig nog...

Bjuder på en bild på pappas mördarhund Anja som solar sig på altanen.
Anja
Anja © Emma Grimm

Fick föresten veta idag att det inte blir någon valp för pappa i sommar. I alla fall inte som det ser ut nu.
Tiken som pappa hade tingat en valp efter fick komplikationer och valparna skulle vara tvugna att tas ut i förtid. Mer än två veckor, för mycket för att dom skulle klara sig.
Dom hade att välja mellan att åka iväg för att göra kejsarsnitt eller ge henne preparat så hon kastade valparna själv. De valde helt förnuftigt det första alternativet (narkos är mycket osäkert för en sjuk hund) men tyvärr klarade hon inte av det utan de var tvugna att avliva henne.
Synd, för det var i sig en mycket bra hund, och synd på valparna eftersom valpar ur samma kombination har blivit helt fantastiska jakthundar.
Men det är bara att leta vidare.
Allting går ju som sagt inte som man vill alltid...

Besvärjelser
Mäster: Astrid

Hoppas bara att du dansade åt mig med. Och att du spöar skiten ur dom andra nu på Lördag. Jag hejar för fullt!
Ha så skoj!!!

2008-05-01 @ 14:57:13
Knacka på: http://endrom.blogg.se
Mäster: Miss Grimm Herself

Japp! Vi ska i alla fall inte komma sist ^^

2008-08-14 @ 16:20:07
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner