Annonser från BloggPartner

Ica med tofflor

Så har man varit och handlat och invigt sommaren med att fara iväg i Snobbentofflor!

Det kan inte ha varit en allt för trevlig syn att se mig med halvsmutsiga kläder efter hundträning, morgonfrilla, osminkad och tofflor. Men shit vad roligt det är att hitta på sånna knasiga saker.
Fast Nina höll inte riktigt med, hon föredrog att gå två meter bakom mig och låtsas att vi inte kände varandra...
Schysst polare jag har va?

Besvärjelser
Mäster: Malin och rebell

Hej! Jodå nog fick jag bilder:) Nog får du det! Men ge din hotmail så kan jag skicka några till dig:)

Kram Malin!

2008-05-12 @ 22:11:00
Knacka på: http://www.rebban.webb.se
Mäster: Tummelisa

Tack :-) det mesta har löst sig med det, dock bakgrunden kvar. Testade mest ungefär hur man skulle göra för att få till det =) Återstår att fixa en helbakgrund som är snygg också :) det var tänkt att blomorna skulle vara i hörnen, men blev inte riktigt så :P

2008-05-13 @ 11:44:09
Knacka på: http://enlitentummelisa.blogg.se

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner