Annonser från BloggPartner

Bilder från gårdagen

Lisa
Lisa som man inte har sett på fleera år! © Emma Grimm

Babylock
Meijas babylock © Emma Grimm

Viggo
Emmas dvärgpudel Viggo © Emma Grimm

Jag och Puh i Emmas Fatboy
Jag och Viggo i Emmas nya Fatboy © Emma Grimm

Glas
Snygga glas blev vi serverade med © Emma Grimm

Ost
Ostbricka tills man blev tjock © Emma Grimm

Sked
Ingen ville vara med på bild, så jag löste det på detta sätt istället. I Förgrunden: Sked, i Bakgrunden: Erica och Sandra © Emma Grimm

Godis
Bubbiltzpapper. Nästan som champange © Emma Grimm

Lissy
Lissy! Kommentarer överflödiga © Emma Grimm

Emma
Födelsedagsbarnet själv: Emma © Emma Grimm

Cola
I Förgrunden: Coca Cola, I Bakgrunden: Nina © Emma Grimm

Ros
I Förgrunden: En ros, I bakgrunden: Sandra © Emma Grimm

Bröd
I Förgrunden: Bröd, i bakgrunden: Erica © Emma Grimm

Sarah
Sarah © Emma Grimm

Party Puh
PartyPuh © Emma Grimm

Ellie
MilitärEllie är tillbaka! © Emma Grimm

Jag skär bröd
Jag är inte helt dålig i köket i alla fall... © Emma Grimm

Maffia
Maffian har anlänt! Ellie och Erika © Emma Grimm

Besvärjelser
Mäster: Astrid

Hej, det såg ut som om ni hade det trevligt. Ledsen att jag inte kan dela mig i två bitar....

2008-05-10 @ 17:51:45
Knacka på: http://endrom.blogg.se
Mäster: Miss Grimm Herself

Dumdu som inte var där...

2008-08-14 @ 16:02:46
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner