Annonser från BloggPartner

Talet

Ja just det ja!
Måste ju berätta om hur det gick på talet...

Sista minuten som jag alltid är så klev jag upp i talarstolen med endast betygskriterierna och en tofflig början.
Slängde upp mobilen för att hålla koll på tiden.
Sen var det bara att improvisera.
Och fan vad jag improviserade!

Jämförde självbiografier med bloggar och babblade om att det är mycket mer givande att läsa en blogg än en bok "ur livet".
Om att det är mycket roligare att läsa om någon som hittar på något helgalet än att läsa om någon som blir våldtagen.
Missförstå mig rätt nu, det är hemskt, men mår jag bättre av att läsa om det? Nej.
Mår jag bättre av att läsa en urkul blogg som skrivs av en människa som tar livet med en nypa salt? JA!
Som exempel tog jag nevnarien.se
Helvete vad den tjejen är begåvad!
Både med att skriva och att skapa i största allmännhet.
Elin, om du läser det här, nu har du fått en smula reklam då jag även skrev upp din adress på tavlan och visade en printscreen på din blogg. Folk var helt faschinerade ^^,

Vet inte än vad jag fick för betyg, men det blev i alla fall mer än godkänt.

Besvärjelser
Mäster: Elin [ n e v n a r i e n ]

HAHA men gud vad kul!
Shit vad jag hade velat höra de talet! Ni råkade inte spela in?? :P
:D
Gud vad kul - verkligen! :D

2008-04-16 @ 21:31:56
Knacka på: http://nevnarien.se/
Mäster: Minna

haha jag läser också nevnarien ^^ Fast garderobsgrubbel är bättre - pyttis.blogg.se - henne tror jag att du komemr älska!

2008-04-17 @ 10:33:48
Knacka på: http://den-annorlunda.blogspot.com
Mäster: Miss Grimm Herself

Nevnarien: Tyvärr ingen inspelning, men ett starkt VG i alla fall ^^



Minna: Jo jag bruakr läse hennes blogg oxå, men jag gillar faktiskt Nevnarien bättre :P

2008-08-14 @ 14:59:43
Knacka på: http://missgrimm.blogg.se/

Något att säga?:

Vid pennan sitter:
Trolla

Skicka brevduvan hit: (publiceras ej)

Knacka på hos mig:



Trackback
Annonser från BloggPartner

Annonser från BloggPartner